11 клас Всесвітня історія
35 уроків
2024-2025 н.р.
РОЗДІЛ І
ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ :
* Риси Ялтинсько- Потсдамської системи міжнародних відносин
* ООН, Україна = співзасновниця ООН .Спеціалізовані організації ООН.
*"Загальна Декларація прав людини"(1948р) + міжнародні пакти про права людини.
*Включення Ценральної та Східної Європи до сфери впливу совєтської( радянської ) імперії
* Початок " холодної війни"=меморандум Д Кеннана, промова У Черчіля .
* Доктрина Г трумена ,"план Маршалла "
* створення НАТО і ОВД = акріплення біполярності світу
* міжнародні криза 50-60 рр. .Спроби подолання міжнародних криз
МИ РОЗУМІЄМО ТАКІ ПОНЯТТЯ :
" біполярий світ", " Доктрина "," конфронтація","соціалістичний табір", " холодна війна " план Маршалла "
ПРОПОНУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ :
https://www.youtube.com/watch?v=f3ayQ-AiA0s ВІДЕОУРОК №1
https://www.youtube.com/watch?v=E4JcJ5xZ8BY ВПЛИВ ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ НА СРСР
МІЖНАРОДНІ КРИЗИ
РОЗДІЛ ІІ
ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ : ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА
ТЕМА УРОКУ :
НІМЕЧЧИНА, ФРАНЦІЯ , ІТАЛІЯ В СЕРЕДИНІ ХХ СТОЛІТТЯ І ДО СЬОГОДНІ
1.Працюємо за матеріалами параграфів 6-7 .
2. Підготуйте політінформацію про сучасне становище цих країн, їх допомогу Україні
ВІДЕО УРОК ПО ТЕМІ :https://www.youtube.com/watch?v=oCMJjWkUHvI
3. Пропоную підготувати повідомлення за таким планом( спираємось на підручник + додатковий матеріал + відносини України і запропонованої країни) :
1. " Німецьке економічне диво ". Л Ергад- " батько німецького дива".https://www.youtube.com/watch?v=7i4_QLmRnNE
2.Об,єднання німеччини. Падіння берлінського муру
3. Суперечності та успіхи об,єднаної Німеччини .
Сучасна Німеччина .А Меркель . https://www.youtube.com/watch?v=jkuayWKkCs8
https://www.youtube.com/watch?v=Y0-frM3fzIA
4. Італія . "Ілійське економічне диво" Суть та наслідки
.https://www.youtube.com/watch?v=-B1BKBniJ_Q
5. Загроза тероризму та мафії . Операція "Чисті руки "
6. Франці. Шарль де Голль. ; і 5 республіка у Франції .
7.Франція на початку ХХІ століття .Е Макрон .
ТЕМА УРОКУ :
ТРАНСНАЦІОАЛЬНІ КОРПОРАЦІЇ . НТР.
РІЗНІ МОДЕЛІ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА
1. Працюємо за матеріалами підручника = параграф № 5 стор 37-43
2. Пропоную переглянути
3. Підготуйте повідомлення за таким планом :
1. Транснаціональні корпорації (ТНК)
2.НТР .Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг.https://www.youtube.com/watch?v=ii7a_R7J2go
3.Рейганоміка . Р Рейган
4. Тетчеризм Маргарет Тетчер.
5. Шведська соціальна модель
ТЕМА УРОКІВ № 1-2:
ТЕНДЕНЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВ ДЕРЖАВ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
1.Працюємо за матеріалами =параграфи № 3-4 підручник = Всесвітня історія
2.Пропоную переглянути :
https://www.youtube.com/watch?v=CFnK8JfXjP0 урок про постідустріальне суспільство
3.Підготуватись до співбесіди за таким планом:
*Концепція постіндустріального(інформаційного)суспільства
*розширення прав людини після другої світової війни
*Падіння авторитарних режимів у Пд ЗахЄвропі ( Іспінія, Португалія, Греція)
*Утвердження принципів громадянського суспільства
по параграфу №4( підготувати короткі повідомення)
* рух афроамериканців за громадянські права .Мартін Лютер Кінг
*Молодіжні рухи , виступи .Рух хіппі.
*Вияви етнонаціоналізму . Проблема Квебеку.
*Проблема Ольстеру
* Баскське питання
*Боротьба за права релігійних ,мовних, сексуальних меншин .
Тестування по темі "Постіндустріальне суспільство "
РОЗДІЛ ІІІ
ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ :ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
ТЕМА УРОКУ №11 :
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В другійполовині 1940рр - першій половині 50 рр
1.Працюємо за матеріалами параграфів №11,12стор 83-84,86,90-91 підручника
2.Перегляньте відеоурок :https://www.youtube.com/watch?v=4EgHAaffFz8++++
3.Матеріал вивчаємо за планом :
*Результати другої світової війни для народів Центральної і Східної Європи -
*Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угощині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині
Курс на побудову соціалізму :
* пришвидшена індустріалізація= націоналізація сфери промисловості, фінансів, торгівлі
*зосередження в руках держави системи управління всіма галузями промисловості =введеня планової економіки
*впровадження командно- розподільчої системи
*ліквідація приватного сектору ,вільних ринкових відносин,конкуренції
* проведення аграрної реформи-фатична колективіація в більшості країнах
*зосередження владив руках компартії = ліквідація багатопартійності
*впровадження марсистсьої ідеології
* посилення ідеологічного контролю над усіма сферами духовного життя
* політичний терор до невдоволених
*Доля українців в країнах Центральної і Східної Європи
*Спроба економічної інтеграції.РЕВ.
ТЕМА УРОКУ 12 :
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В другійполовині 1950рр - першій половині 60 рр Наростання кризових явищ
1.Працюємоза матеріалами пілручника стор
2 .Перегляньте :https://www.youtube.com/watch?v=GCA_-XGRKbw ++++
ТЕМА УРОКУ 13 :
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В другійполовині 1970 рр - 80 рр Трансформаційні процеси
1.Працюємоза матеріалами підручника= стор
2 .Перегляньте :https://www.youtube.com/watch?v=qohd2uXDJo8++++
ТЕМА УРОКУ 14.
РОЗПАД СРСР, ЮГОСЛАВІЇ, ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ
1.
2.ПЕРЕГЛЯНЬТЕ : https://www.youtube.com/watch?v=Hu4XpmQDR34 відео по темі ++++
https://www.youtube.com/watch?v=cNa_PpkweyU країни Центральної і Східної Європи на поч ХХІ століття +++++
РОЗДІЛ 6
ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
УРОКИ =09.05, 12.05, 16.05 19.05 2023
1. ПРАЦЮЄМО ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПІДРУЧНИКА - ПАРАГРАФИ : 32, 33, 34 ( СТОР 226- 245
2. Перегляньте відеоуроки :
https://www.youtube.com/watch?v=5K6XGdhd0nw
https://www.youtube.com/watch?v=-pxxLex_P5g&t=1462s- 29 хвилин
3. Пропоную підготувати повідомлення чи відеопрезентації про домінуючі тенденції врозвитку :( готуючи презентацію - перегляньте підручник , презентація = до 10 слайдів )
1. Науково- технічна революція :
* наукові відкриття
* нові галузі науки
* * високі технології
* інтеграція науки і виробництва
* зміни у змісті та характері праці, якості життя людей, Соціальне забезпечення.
*Культура " віртуальної реальності "
* Осітні системи
* Університети світу ( можете вибрити цікаві факти про 3-4 університети )
* Розвиток літератури
* розвиток сучасного образотворчого мистецтва
* Архітектура .
* Музика
* Театр
* Кіно
* Спорт
РОЗДІЛ 5
МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
https://www.youtube.com/watch?v=mpjj-hKjYww = Політична, економічна та ідеологічна експансія російської федерації
26.04 . ( 11-А )28 .04 2023( 11 -Б)
ТЕМА УРОКУ :
ПОЧАТОК "ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ".ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА.
1. Працюємо за матеріалами = параграф № 28 = Динаміка " холодної війни"стор 198-207
2.ПРАЦЮЄМО ЗА ТАКИМ ПЛАНОМ :
*передумови та методи "холодної війни"
*періодизація "холодної війни":
1945-1975 рр - 1період
кінець 1970 рр - початок 1990 рр- 2 період
5 березня 1946 рік - промова Черчіля у Фултоні = " доктрина стримування "\1949 р - НАТО
1955- ОВД
*Берлінська криза = 1948-1949
* Війна в Кореї ( 1950-1953 рр)
*Друга Берлінська криза ( 1961 р )= спорудження Берлінського муру
*Карибська криза 1962 Р 22-28 жовтня
* Війна у В,єтнамі 1955-1975 рр.
*Війна в Афганістані ( 1979-1989 р.р.)
3.Перегляньте :
https://www.youtube.com/watch?v=FlOkE7ZRK0U УРОК №2 ПОЧАТОК "ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ"РАДЯНСЬКА ОКУПАЦІЯ
https://www.youtube.com/watch?v=icP1_I23dKI урок 22 - початок війни
02.05 2023 , 05.05 2023
ТЕМА УРОКІВ : ПЕРІОД РОЗРЯДКИ В МІЖНАРОДНІЙ ПОЛІТИЦІ
1.Працюємо за матеріалами підручника - параграф № 29 стор 207-214
2. Пропоную відеоурок потемі :https://www.youtube.com/watch?v=MOx9DqM21yw 23 урок - період розрядки
https://www.youtube.com/watch?v=9Dv2EHaJOtw урок 24 міжнародні відносини на поч ХХІ століття
* 1.Передумови розрядки
2.Гельсінська міжнародна конференція 1975 року
3."Нове політичне мислення "
4.Завершення "холодної війни ".Розпад двополюсної ( біполярної) системи
5. Війни та конфлікти к ХХ - поч ХХІ століття
РОДІЛ 4
ДЕРЖАВИ АЗІЇ,АФРИКИ. ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ : ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ
7 ГОДИН
07.02.,08 02 2023
ЯПОНІЯ в 2 половині ХХ ст -поч ХХІ століття
1.Опрацьовуємо матеріали параграф №20 підручника
2.Перегляньте :https://www.youtube.com/watch?v=Gd_KIHTJv28 ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО АЗІЮ
https://www.youtube.com/watch?v=g6Lf6RAIFDM відеоурок 9 хв = мудра сова
https://www.youtube.com/watch?v=3GCuyKXglCc відеоуро -23 хв
https://www.youtube.com/watch?v=rOUJY7dPt8U 10 цікавих фактів про Японію
3.Повідомлення готуємо за планом :
*Загальні відомості про країну
1. Японія після війни .Повоєнне реформування .
2. Джерела та наслідеи "економіного дива"
3. Цікаві фати про сучасну Японію
4. Особливості розвитку сучасної Японії
5.Україно- Японські віносини на сучасному етапі
14.02-15.02 2023 Р
ТЕМА УРОКУ :
КИТАЙ
1.ПЕРЕГЛЯНЬТЕ :
https://www.youtube.com/watch?v=LUFV0OOszRA - ЦІКАВІ ФАКТИ
https://www.youtube.com/watch?v=G61DN9jwEu4 відеоурок 9 хв = мудра сова
https://www.youtube.com/watch?v=9MBYwu1fFIs ВІДЕОУРОК ПРО КИТАЙ
2.працюємо за матреріалами = параграф № 21 підручника
3 Повідомлення готуємо за планом :
* загальні відомості про країну
*проголошення КНР. Боротьба між Гоміньданом та КПК.
*Початок соціалістичних перетворень
*План "Червоних знамен"
*" Культурна революція". Мао Цзедун.
* Китай після Мао Дзедуна
17.02 2023 Р = ЧЕТВЕР
ТЕМА УРОКУ :
ІНДІЯ І ПАКИСТАН
1.ПЕРЕГЛЯНЬТЕ :
https://www.youtube.com/watch?v=LBZuvhTz3ZY ВІДЕОУРОК 8 ХВ =МУДРА СОВА
https://www.youtube.com/watch?v=BwqIH18NgxQ ВІДЕОУРОК ++++
https://www.youtube.com/watch?v=7ihr0e0xCqQ ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО ІНДІЮ++++
1. Повідомлення готуємо за планом :
*Здобуття незалежності народами Індії
*. Проблеми Пенджабу і Кашміру
* Політика Дж неру.
*Індіра Ганді - прем,єр - міністр Індії , її діяльність
*Сикхська проблема
* Тамільська проблема.
* Сучасна Ідія - здобутки і проблеми
Немає коментарів:
Дописати коментар