ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
РОЗДІЛ 1
ТЕМА: ЕТАПИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
https://www.youtube.com/watch?v=BEqfiIl8d7o кожна дитина має право
https://www.youtube.com/watch?v=VbFWlnFECgY ++++
https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4 ++
https://www.youtube.com/watch?v=BWUxZk-hqq0 мультик про права дітей
ПРОПОНУЮ!!!!
"3 Д "ПІДРУЧНИК З ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ
https://www.citizen.in.ua/chapter-osobistist_ta_ii_identichnist-ua ВХІД ДО ПІДРУЧНИКА
ТЕМА 1. ІНДИВІД.ОСОБА .ОСОБИСТІСТЬ.ГРОМАДЯНИН
1. Працюємо за матеріалами параграф №1 .
2.Відеоуроки по темі :
https://www.youtube.com/watch?v=u7NO-aAnfeo+++
https://www.youtube.com/watch?v=Xc5KaqnUjC4.
https://www.youtube.com/watch?v=aNoPobJNwYw пісня "Ти знаєш , що ти людина"
3. Працюємо з поняттями :індивід, Індивідіальність , особа, особистість., громадянин.
https://www.citizen.in.ua/topic-SHHo_take_identichnist-ua ІДЕНТИЧНІСТЬ
https://www.citizen.in.ua/topic-SHHo_oznachaye_buti_gromadyaninomgromadyankoyu_Ukraini-ua МИ - УКРАЇНЦІ
https://www.citizen.in.ua/topic-YAk_socializaciya_dopomagaye_nam_znajti_svoye_misce_v_suspilstvi-ua СОЦІАЛІЗАЦІЯ В СУСПІЛЬСТВІ
https://www.citizen.in.ua/topic-Cinnisni_oriyentiri___osnova_zhittyevogo_viboru_ta_uspishnoi_samorealizacii_osobistosti-ua ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ. САМОРЕАЛІЗАЦІЯ
КОЛИ ПРАЦЮЄТЕ З ПІДРУЧНИКОМ , ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА МЕДІАТЕКУ !!!!
ТЕМА 1
ТЕМА 3 . САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ.
РОЗВМИОК ОСОБИСТОСТІ ( САМОРЕАЛІЗАЦІЯ )ЗАЛЕЖИТЬ ВІД :
ПОТРЕБ, МОТИВІВ, МРІЙ , ПРАГНЕНЬ, МОЖЛИВОСТЕЙ І ДІЙ.
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ - ЦЕ ПОТРЕБА :
БУТИ ПОЧУТИМ
ЗРОЗУМІЛИМ І ПРИЙНЯТИМ СУСПІЛЬСТВОМ
ВІДШУКАТИ СВОЄ МІСЦЕ В ЖИТТІ
ДОСЯГТИ УСПІХУ
МОТИВАЦІЯ- ЦЕ ПРОЦЕС СПОНУКАННЯ СЕБЕ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОСОБИСТИХ ЦІЛЕЙ
ПИТАННЯ ДЛЯ ОБМІРКУВАННЯ:
САМОСТІЙНО: СТОР. 27 ДОСЛІДЖЕННЯ ( ЗРОБІТЬ)
ЗАПИТАЙТЕ СЕБЕ : " ЧОГО Я ХОЧУ ВІД ЖИТТЯ ?"
" КИМ Я ХОЧУ СТАТИ ?"
" ЧОГО Я ХОЧУ ДОСЯГНУТИ?"
https://www.youtube.com/watch?v=n0Nk-vsL640 4 КРОКИ ВСТИГАТИ ВСЕ
https://www.youtube.com/watch?v=_2Vzef1-3LA ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПО ТЕМІ
https://www.youtube.com/watch?v=jjPb25HbQVc 25 ПРАВИЛ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
ІІ СЕМЕСТР
ПРОПОНУЮ "З-Д" ПІДРУЧНИК:
https://www.citizen.in.ua/chapter-osobistist_ta_ii_identichnist-ua ВХІД ДО ПІДРУЧНИКА
РОЗДІЛ 7
УКРАЇНА .ЄВРОПА . СВІТ
06.06.2022- 07.06 2022
МІЖНАРОДНЕ ПРАВО ТА МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
СИСТЕМА БЕЗПЕКИ .УРЯДОВІТА НЕУРЯДОВІ МІЖНАРОДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.ОПРАЦЬОВУЄМО ПАРАГРАФ № 49, 50
2.ПЕРЕГЛЯНЬТЕ :https://www.youtube.com/watch?v=IRqZBS4_73U
https://www.youtube.com/watch?v=OlWU7mMyxr4
https://www.youtube.com/watch?v=qKg6LSdUkic СПІВПРАЦЯ В міжнародних організаціях
https://www.youtube.com/watch?v=gW13oce8XRo РИЗИКИ
https://www.youtube.com/watch?v=NwSPiceZcNo УКРАЇНА - ЧЛЕН ЄВРОПЕЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА
30.05.2022
ТЕМА УРОКУ :
МІГРАЦІЯ.ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА.СХІДНЕ ПАРТНЕРСТВО
1.ОПРАЦЮВАТИ параграф № 48
2.перегляньте :https://www.youtube.com/watch?v=tweYyoWJifs
https://www.youtube.com/watch?v=M_Jrjz3yYj8 історія ЄС
https://www.youtube.com/watch?v=CsCXtKpA6vA
https://www.youtube.com/watch?v=i2gK-EU0XBs
https://www.youtube.com/watch?v=HxUew1yqwbo= еміграція в Німеччині
https://www.youtube.com/watch?v=0ffbeCIyJR4 напрямки еміграції з України
* зверніть увагу на знання і розуміння термінів :
Політика східного партнерства
безвіз
міграція
еміграція
імміграція
ТЕМА УРОКУ : ІНТЕГРАЦІЯ І ГЛОБАЛІЗАЦІЯ .ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
1.ОПРАЦЮВАТИ параграф №47 стор 214-218
2.зверніть увагу на :
*ознаки сучасної глобалізації
*позитивні та негативні наслідки глобалізації, приведіть приклади
* підготуйте повідомлення про інтеграцію =створення Європейсього Союзу
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ:
https://www.youtube.com/watch?v=0N8mTr1x8RQ ІНТЕГРАЦІЯ І ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
https://www.youtube.com/watch?v=_T1RgAx5J-U
Розділ 6
ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВИ І ГРОМАДЯН ВДОСЯГНЕННЯ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ
28 04.2022ТЕМА УРОКУ :
ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ І КОРУПЦІЯ
1. ПРАЦЮЄМО ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПАРАГРАФ №45, 46
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ :
Пропоную переглянути відеоурок по темі: Лобізм.Корупція
https://www.youtube.com/watch?v=w-kuUjHTjZU
https://www.youtube.com/watch?v=AvYStPlzmRc= 2 ХВ = КОРУПЦІЯ = ХВОРОБА СУСПІЛЬСТВА ++++
https://www.youtube.com/watch?v=INGT2DqU3Vw = БОРОТЬБА З КОРУПЦІЄЮ В УКРАЇНІ= 2 хв++++
https://www.youtube.com/watch?v=b2o4bZX_FJE ++++
https://www.youtube.com/watch?v=ngIN8ulOtSg АДВОКАЦІЯ І ЛОБІЗМ++++
2. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ТАКІ ТЕРМІНИ :
ЛОБІЮВАННЯ( кулуари) = це офіційний вплив на законодавців
ЛОБІСТИ = це люди , які здійснюють вплив на законодавство
АДВОКАСІ, АДВОКАЦІЯ = заступництво, поборництво, просування = це діяльність по захисту інтересів певної групи , яка має свої інтереси
КОРУПЦІЯ( псувати)= це зловживання наданими повноваженнями особою заради наживи ( гроші, пільги, преваги)
25.04 понеділок - здати резюме
ТЕМА УРОКУ :
РИНОК ПРАЦІ
1.ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФ № 44 СТОР 200-205
2.Перегляньте відеоурок потемі та інші відеоматеріали : https://www.youtube.com/watch?v=sG5HOk0jujA
3.ПРАКТИЧНА РОБОТА : ПІДГОТУВАТИ РЕЗЮМЕ НА СЕБЕ( ВАМ 21-25 РОКІВ) ,ВРАХУВАТИ ВАШУ МАЙБУТНЮ ПРОФЕСІЮ І ВСІТІНАВИКИ ЯКІ ВИ МАЄТЕ НА ТОЙ ЧАС .
https://www.youtube.com/watch?v=fz0oIxMBzh4 відеурок - практичне заняття ( резюме ) -перегляньте обов,язково
4.ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ТЕРМІНИ :
*Людська праця-
*робоча сила
* професія
*кваліфікація
*заробітна плата
11.04- понеділок ,
ТЕМА УРОКУ :
ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. ПРАЦЮЄМО ЗА МАТЕРІАЛАМИ= ПАРАГРАФ № 43
2. ПОДУМАЙТЕ :
*ЩО ДЛЯ ВАС ОЗНАЧАЄ ВИСЛІВ "ПІДПРИЄМЛИВА ЛЮДИНА" ?
*ЯКИМИ ЯКОСТЯМИ ВОНА ПОВИННА ВОЛОДІТИ ??
* ЧИ ТОТОЖНІ ПОНЯТТЯ " ПІДПРИЄМЕЦЬ" ТА " БІЗНЕСМЕН"???
* ЗАРАДИ ЧОГО ПРАЦЮЄ ПІДПРИЄМЕЦЬ??
*В ЧОМУ СУТЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМЦЯ ????
!!!!!!!3. НА СЛІДУЮЧИЙ УРОК ВИ ПРОПОНУЄТЕ НАМ І ЗАХИЩАЄТЕ СВІЙ БІЗНЕС - ПЛАН ( ВАШОЇ СПРАВИ )= https://www.youtube.com/watch?v=eicYUiFRa_Q ВІДЕО ПРО СТВОРЕННЯ БІЗНЕС- ПЛАНУ
ПІДПРИЄМНИЦТВО - ЦЕ ВІЛЬНА СПЕЦИФІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ, З ВЛАСНОЇ ІНІЦІАТИВИ, НА ВЛАНИЙ РИЗИК , З МЕТОЮ ОДЕРЖАННЯ ПРИБУТКУ
ПІДПРИЄМНИЦТВО - ЦЕ САМОСТІЙНА , ІНІЦІАТИВНА , СИСТЕМАТИЧНА , НА ВЛАСНИЙ РИЗИК ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА НЕ ЗАБОРОНЕНА ЗАКОНОМ , З МЕТОЮ ДОСЯГНЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ТА СОЦІАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ПРИБУТКУ
ПІДПРИЄМНИЦТВО БУВАЄ:
ВИРОБНИЧЕ
КОМЕРЦІЙНЕ
ПОСЕРЕДНИЦЬКЕ
КОНСУЛЬТАЦІЙНЕ
ФІНАНСОВЕ
СТРАХОВЕ
ОСНОВОПОЛОЖНИМ ДЛЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Є :
*ПРАВО ВЛАСНОСТІ ( СВІДОЦТВО ПРО ВЛАСНІСТЬ, ДОГОВОРИ КУПЛІ - ПРОДАЖУ, ОРЕНДИ
*ЗАХИСТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ( ПАТЕНТИ, АВТОРСЬКІ ПРАВА, ТВОРИ , НАУКОВІ ПРАЦІ )
* ЧЕСНА КОНКУРЕНТНІСТЬ ТА НЕДОПУЩЕННЯ МОНОПОЛІЗМУ
* КОМЕРЦІЙНА ТАЄМНИЦЯ
ЧЕКАЮ НА ВАШ БІЗНЕС -ПЛАН !!!!
ПОНЕДІЛОК
0 6 04. 2022 р
ТЕМА УРОКУ № 4 :
ЕКОНОМІКА ДОМОГОСПОДАРСТВА. БЮДЖЕТ ДОМОГОСПОДАРСТВА
1. Працюємо за матеріалами параграф а № 41
2.Перегляньте відеурок:https://www.youtube.com/watch?v=sctmIanK7go зверніть увагу на відео , особливо з 10 хвилини по 14 хв. = на "метод конвертів" та" метод глечиків"!!!+++++
https://www.youtube.com/watch?v=KCXQ8KoDmw0= 2хв +++
4.ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ : ОБРАХУЙТЕ , СКІЛЬКИ КОШТІВ ВАМ( вашій сім,ї) ПОТРІБНО НА ДЕНЬ, ТИЖДЕНЬ, ЧОМУ САМЕ ТАКА СУМА?
3. Перегляньте ще раз цю схему, яку роль відіграє домогосподарство???
ДОМОГОСПОДАРСТВО - і споживач і , і власник , і користувач
ДОМОГОСПОДАРСТВО - це сукупність осіб :
* яі спільно поживають
* забезпечують себе всім необхідним для життя
* ведуть спільне господарство
* повністю або частоко об, єднують кошти ї витрачають їх
* це можуть бути не лише родинні стосунки
* складається з однієї і більше осіб
ДЛЯ ДОМОГОСПОДАРСТВА Є ХАРАКТЕРНИМ :
* ДОМАШНЯ ПРАЦЯ= РІЗНОМАНІТНІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ , СПРЯМОВАНИХ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧЛЕНІВ СІМ,Ї
* на ринку домогосподарство виконує функцію споживання
* підприємливість = здатність активно діяти , завдання виконувати оптимально, з найменшими затратами
* фунція постачання ресурсів виробникам
* заощадження доходів
ЗАОЩАДЖЕННЯ - ЦЕ ЧАСТИНА ДОХОДУ , ЯКА ЗАЛИШАЄТЬСЯ ПІСЛЯ СПЛАТИ ПОДАТКІВ , ІНШИХ ОБОВЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ, ВИТРАТ НА СПОЖИВАННЯ
- це споживання в майбутньому = фінансування держави
ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ :
1.ЩО ТАКЕ ПРИВАТНЕ СПОЖИВАННЯ ??
2.ЯКІ ПОКАЗНИКИ ВКЛЮЧАЄ ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ ?
3.ЯК ОЩАДЛИВО ВЕСТИ ДОМОГОСПОДАРСТВО???
28.03 2022
ПОНЕДІЛОК
РИНКОВА ЕКОНОМІКА
Відеуроки по темі
https://www.youtube.com/watch?v=Pj4Q3xNyxgA Як працює ринкова економіка ++++
https://www.youtube.com/watch?v=j759mcOQnho = відео Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів
https://www.youtube.com/watch?v=rA7zRzrmtGY = Як працює ринкова економіка
https://www.youtube.com/watch?v=Fk1OWjdYjXg==Навіщо ми сплачуємо податки
КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ ТЕМИ:
ПРИНЦИПИ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
КОНКУРЕНЦІЯ
ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ
РИНОК - це механізм взаємодії споживачів та виробників товарів як субєктів економічної діяльності( це сукупність звязків , що виникає між виробником та споживачем)
РИНКОВА ЕКОНОМІКА- це економічна система , де рішення щодо виробництва та розподілу продуктів приймаються на основі наявного попиту та пропозиції , яківизначають ціни на товар та послуги
УМОВИ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ-
* економічна свобода - учасники економічних відносин самі приймають рішення на основі власного рішення
* приватна власність на ресурси та засоби виробництва( забезпечує отримувати прибуток ,користь, економічне зростання
*наявність конкуренції = економічного змагання між виробниками з метою отримання прибутку ( багато продавців та покупців, ефективний розподіл ресурсів , розвиток іновацій. ефективність розвитку та задоволення зростаючих потреб, боротьба проти монополії= панування одного виробника на ринку)
* свобода ціноутворення = формування цін стосовно попиту та пропозиції
*ринок - саморегульована ситема
* наявність грошових розрахунків , гроші виступають як міра вартості благ , засіб обігу
ЗАКОН ПОПИТУ: ЩО НИЖЧОЮ Є ЦІНА - , ТО БІЛЬШИЙ ПОПИТ , І НАВПАКИ
стор 180 = розглянемо закони попиту !!!
ВИДИ ПОПИТУ : еластичний = незначна зміна ціни веде до начної зміни попиту
нееластичний = коли призначному коливанні цін попит не змінюється
ТЕМА УРОКУ№2 :
СТАЛИЙ РОЗВИТОК
1.ОПРАЦЬОВУЄМО ПАРАГРАФИ № 38, 39
2. ПРОПОНУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ :
https://www.youtube.com/watch?v=4hw3ZG8COig ВІДЕО = СТАЛИЙ РОЗВИТОК ++++++
https://www.youtube.com/watch?v=1DssgFNrrAo ВІДЕОУРОК СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ++++++
https://www.youtube.com/watch?v=kphgfKDIXlM УКРАЇНА НА ШЛЯХУ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ
https://www.youtube.com/watch?v=F7zAoi-ch2s ВІДЕО ПО ТЕМІ =2 ХВ
3.ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ПИТАННЯ :
- РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ
- СТАЛИЙ РОЗВИТОК ЯК СПОСІБ ЗБЕРЕЖЕННЯ ДОВКІЛЛЯ
????ПОМІРКУЙТЕ , ЩО МОЖЕ ЗРОБИТИ КОЖЕН . ДЛЯ РАЦІОНАЛЬНОГО ТА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ
????? ЩО МОЖЕ ЗРОБИТИ КОЖНА ЛЮДИНА , ЩОБ ЗМЕНШИТИ КІЛЬКІСТЬ ВИКИДІВ СМІТТЯ
ТЕМА УРОКУ №1
СОЦІАЛЬНІ ЦІЛІ УКОНОМІКИ
1.Працюємо за матеріалами параграфу № 37 підручника
2.Перегляньте відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=j9drBy_JjuE ++++ ВІДЕО УРОК
1. ЕКОНОМІКА ЯК СФЕРА ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ .
2.ЕКОНОМІЧНІ ПОТРЕБИ ТА БЛАГА
ЕКОНОМІЧНЕ ЖИТТЯ = ОХОПЛЮЄ ВИРОБНИЦТВО БЛАГ, ОБМІН НИМИ, РОЗПОДІЛ ТА СПОЖИВАННЯ.
ЕКОНОМІКА= ЦЕ ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СУСПІЛЬСТВА , ЩО ВКЛЮЧАЄ СТОСУНКИ ВИРОБНИЦТВА, СПОЖИВАННЯ , ОБМІНУ ТА РОЗПОДІЛУ
ГАЛУЗІ ЕКОНОМІКИ :
ПРОМИСЛОВІСТЬ
СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО
ЕНЕРГЕТИКА
БУДІВНИЦТВО
ТОРГІВЛЯ
*****СПОЖИВЧІ ТОВАРИ????
******ЗАСОБИ ВИРОБНИЦТВА ???
**** ПРИРОДНІ БЛАГА
****** ЕКОНОМІЧНІ БЛАГА ( МАТЕРІАЛЬНІ І НЕМАТЕРІАЛЬНІ )ТА ( ПРИВАТНІ ТА СУСПІЛЬНІ)
******?? КВАЗІСУСПІЛЬНІ БЛАГА
**** ВИРОБНИЦТВО ??
**** ОБМІН ???
!!!!! ПРАКТИЧНО !!! ПРОАНАЛІЗУЙТЕ ДЕНЬ СВОГО ЖИТТЯ , СКЛАДІТЬ ПЕРЛІК ОСНОВНИХ ПОТРЕБю ВІД КОГО І ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ВАШИХ ПОТРЕБ ????
ТЕМА УРОКУ : РИНКОВА ЕКОНОМІКА ( ПАРАГРАФ № 40)
КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
РАЦІОНАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ
https://www.youtube.com/watch?v=1DssgFNrrAo= КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
РАЦІОНАЛЬНЕ СПОЖИВАННЯ. ПРАВА СПОЖИВАЧІВ
" ЗАННЯ ВАШИХ ПРАВ- ВАША СИЛА "
В.СТУС
1.УСВІДОМЛЕНЕ ЧИТАННЯ ПАРАГРАФ№42
2. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ : https://www.youtube.com/watch?v=2khc326fFlc ПРАВА СПОЖИВАЧІВ
https://www.youtube.com/watch?v=DIQajvkHh6A КОРОТКО ПРО ПРАВА СПОЖИВАЧІВ
https://www.youtube.com/watch?v=AIeZL-RMeZ8
https://www.youtube.com/watch?v=zcfw9RLhWDs ПРО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ , ЙОГО ОБМІН
https://www.youtube.com/watch?v=VfgYE3tIf9o&t=745s = ОСНОВИ РАЦІОНАЛЬНОГО ШОПІНГУ= ПЕРЕГЛЯНЬТЕ , ДУЖЕ КОРИСНО ДЛЯ ВАС , ЯК СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
3. ПОДУМАЙТЕ !!!
ЯКЕ ВАШЕ БАЧЕННЯ ЗБАЛАНСОВАНОГО СПОЖИВАННЯ ?
ЩО ВПЛИВАЄ НА ВАШ ВИБІР ПРИДБАННЯ?
ЧИ ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРАВА СПОЖИВАЧА ???
РОЗДІЛ 5
СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАСМЕДІА
21/02 2022
понеділок
ТЕМА УРОКУ :
ПРОПАГАНДА. МОВА ВОРОЖНЕЧІ.ПРОПАГАНДА ЯК ЗАСІБ ВІЙНИ.
1. Працюємо за матеріалами параграф № 34
2.Пропоную переглянути :https://www.youtube.com/watch?v=rSWIrf3pcOI +++
https://www.youtube.com/watch?v=kGC8ucb5yoo мова ворожнечі тренінгhttps://www.youtube.com/watch?v=eepy22bFjAU
3. Підготуйте повідомлення ,приклади різновидів пропаганди. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ , ЯКІ МЕТОДИВИ КОРИСТОВУЄ пропаганда в інформаційній війні ??
ПРОПАГАНДА- форма комунікації , спрямована на поширення фактів , аргументів , чуток для впливу на суспільну думку на користь певної справи чи громадської позиції
Ознаки пропаганди:
*цілеспрямована * має на меті зміну в поведінці чи цінностей
*виробляє підвищене емоційне ставлення до явищ чи груп людей
* має прості відповіді на складні життєві ситуації - для швидшого сприйняття простої інформації , яка не викликає аналізу , мислення
* використовує парвдиву інформацію та спирається на авторитетів
* використовують документи, оцінки експертів
" МОВА ВОРОЖНЕЧІ" це будь - які вислови , контекст чи візуальне зображення , що приводить до створення або поглиблення ворожнечі між групами суспільства
"Мова ворожнечі" буває : жорстка, середня , слабка ( ознайомтесь з текстом та підготуйте приклади )
ТЕМА УРОКІВ :
МЕДІА ТА ДЕМОКРАТІЯ .
СВОБОДА , ЕТИКА , ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ .
ЕПІГРАФ ДО УРОКУ : " ГОВОРИ , ЩО ДУМАЄШ, АЛЕ ДУМАЙ , ЩО ГОВОРИШ!!!"
1. Працюємо за матеріалами = параграф № 31, 32
2. Перегляньте відео до уроків:
https://www.youtube.com/watch?v=BexYGVRFPgk ++++
https://www.youtube.com/watch?v=YHqBm6IOpZ4 відеоурок ++++
https://www.youtube.com/watch?v=VbS0DcOrDr4
3. Вміти пояснити терміни: свобода слова, індекс свободи слова, цензура , " джинса"( ознаки джинси )
4. Практичне завдання : Шкільна преса ( масмедіа)Ми запускаємо діючу шкільну газету
5. Підготувати матеріали з медіа , що стосуються уроку .
Индекс свободы прессы — 2021[1]
Хорошая ситуация
Удовлетворительная ситуация
Заметные проблемы
Сложная ситуация
Очень серьёзная ситуация
Не классифицировано / Нет данных
ТЕМА УРОКУ : ЯК УБЕЗПЕЧТИ СЕБЕ У ВІРТУАЛЬНОМУ СВІТІ
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ : https://www.youtube.com/watch?v=-UGIVKhybzw "мова ворожнечі" ++++
відеурок по темі : https://www.youtube.com/watch?v=vXi4ot1B4XY +++
https://www.youtube.com/watch?v=9EhS_F5oNDQ цифрова ідентичність++++
https://www.youtube.com/watch?v=6uo_2fBr7ik= інтернет
https://www.youtube.com/watch?v=cMmp_gPF2Ds= безпека дітей в інтернеті ++++
!!!!!!!!!ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ТАКІ ПИТАННЯ :
1. ПРИВАТНІСТЬ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ.
2. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
3. ПРАВА ЛЮДИНИ В ІНТЕРНЕТІ
4. ПРАВА ЛЮДИНИ ТА ЕТИКА ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТІ
5.КІБЕРЗЛОЧИННІСТЬ .
6. ОСОБЛИВІСТЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В ІНТЕРНЕТІ
ТЕМА УРОКУ : МАНІПУЛЯЦІЇ В МЕДІАПРОСТОРІ
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ :https://naurok.com.ua/prezentaciya-manipulyaci-v-media-prostori-91277.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-manipulyativniy-vpliv-media-91346.html
https://www.youtube.com/watch?v=d-H-PNKOqz4 ++++++
https://www.youtube.com/watch?v=68Aeu7FQGd0+++++
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ В КЛАСІ :
1 . Маніпуляції в медіапросторі
2.Як розпізнати фейки , пропаганду
3. Роль медіа в провокуванні конфліктівта поширенні стереотипів
ТЕМА УРОКІВ :
КОМУНІКАЦІЯ. ІНФОРМАЦІЯ. МЕДІА .ЇХ РІЗНОВИДИ ТА РОЗВИТОК
ВПЛИВ МАС- МЕДІА НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ
1. ПРАЦЮЄМО на цьому тижні за матеріалами = парграфів № 29-30
2. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ :https://www.youtube.com/watch?v=32nalFTRQW4 відоурок+++
https://www.youtube.com/watch?v=tG1QsTx3DZo відеоурок №1+++
https://www.youtube.com/watch?v=rn1atT0Jq_8 відеоурок №2
https://www.youtube.com/watch?v=yI9I9IeQFGQ що таке медіатекст
3. ПІДГОТУЙТЕ : ЦІКАВУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЖИТТЯ УКРАЇНИ, ЄВРОПИ, СВІТУ
РОЗДІЛ 4 ДЕМОКРАТІЯ
ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ
13.12 2021
ТЕМА УРОКУ :
ДЕМОКРАТІЯ. ЦІННОСТІ ДЕМОКРАТІЇ.
ДЕМОКРАТИЧНІ ІНСТИТУТИ.
https://www.facebook.com/watch/?v=2483248735237032
https://www.youtube.com/watch?v=IFmyO9LxLfM що таке демократія = очима молоді
https://www.youtube.com/watch?v=p9jadsVnGoU =жива демократія
https://www.youtube.com/watch?v=gLJrpgHxHTo партифікація
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ( 10 ГОДИН)
ТЕМА УРОКУ: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Й СУСПІЛЬТВА
1.Працюємо за матеріалами =параграф № 16
2. Уважно опрацюйте словник, випишіть терміни
3. Зверніть увагу на такі питання( опрацюйте їх уважно) :
* культура спілкування
* види спілкування
*правила активного спілкування ( ознайомитись та виписати)
* навички успішного спілкування
* види вербальної комунікації
* види невербальної комунікації
4. пропоную переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=Kl7n8YXoSyA- відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=YXzFriRGWiM правила спілкування
https://www.youtube.com/watch?v=3swKLUvKt4E -5 жахливий помилок в спілкування ++++
https://www.youtube.com/watch?v=RpyKvagik04 4 способи ефективного спілкування +++
ТЕМА УРОКУ : СТЕРЕОТИПИ І УПЕРЕДЖЕННЯ .
МИ ВЗНАЄМО , ЩО ТАКЕ :
СТЕРЕОТИПИ, УПЕРЕДЖЕННЯ
https://www.youtube.com/watch?v=dsfDNKVOjM4 ( ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ)
ЗАБОБОНИ.
https://www.youtube.com/watch?v=hce9tPpoNwY ПОБУТОВІ ЗАБОБОНИ
https://www.youtube.com/watch?v=na5oDpiMQqY ПІСНЯ
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ СТЕРЕОТИПІВ
ПОНЯТТЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ.https://www.youtube.com/watch?v=99GpxaBNpIQ
ОСНОВНІ ФОРМИ І ПРОЯВИ ДИСКРИМІНІЦІЇ
https://www.youtube.com/watch?v=3n9x1cwqi2w ВІДЕОУРОК ПРО СТЕРЕОТИПИ
УРОК 18- 19
ТЕМА : СОЦІОКУЛЬТУРНА БАГАТОМАНІТНІСТЬ .
МИ ВЗНАЄМО , ЩО ТАКЕ :
СУСПІЛЬСТВО. https://www.youtube.com/watch?v=NrTHqTVydFg =ВІДЕОУРОК=!!!!!! https://naurok.com.ua/prezentaciya-suspilstvo-201902.html ПРЕЗЕНТАЦІЯ СОЦІАЛЬНА СТРУКТУРА СУСПІЛЬСТВА
СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ : БАЗОВІ ЦІННОСТІ :СОЦІАЛЬНА ЗГУРТОВАНІСТЬ , СОЛІДАРНІСТЬ, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
перегляньте відео , щоб висловити всою думку на уроці , ДЯКУЮ!
https://www.youtube.com/watch?v=j-y9cfDLe2c ЩО ТАКЕ ЦІННОСТІ ВІДЕОУРОК ( СУПЕР ЦІКАВО)
https://www.youtube.com/watch?v=bYAYOP432vY ШУКАЙТЕ СВОЇ ЦІННОСТІ +++
https://www.youtube.com/watch?v=j_QPcUxpImo ЦІННОСТІ НІКА ВУЙЧИЧА+++
https://www.youtube.com/watch?v=zOsqIKcwHUU
https://www.youtube.com/watch?v=BWfBP5sTW18 притча про добро
https://www.youtube.com/watch?v=GYjkgg7JO-M цінуй життя
ПРОЧИТАВШИ ПАРАГРАФ 14 ПІДРУЧНИКА , ПЕРЕГЛЯНУВШИ ВІДЕО , У НАС БУДЕ ЦІКАВА , ПРЕДМЕТНА ,КОРИСНА РОЗМОВА. ДЯКУЮ !!!!
УРОК 19.
ТЕМА УРОКУ- ТРЕНІНГУ
ЕТНІЧНА , КОНФЕСІЙНА, ГЕНДЕРНА РІЗНОМАНІТНІСТЬ. РІВНІСТЬ.
ЧОМУ РІЗНОМАНІТНІСТЬ- ЦЕ РЕСУР С!!!!
ДО УРОКУ ПЕРЕГЛЯНЬТЕ::::
https://www.youtube.com/watch?v=EitJ5X5SduI ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ
https://naurok.com.ua/prezentaciya-genderna-riznomanitnist-199733.html ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ
ХІД УРОКУ :
ЗНАЙОМСТВО.
1 КРОК : ПРИГОТУЙТЕ ДО УРОКУ ЯБЛУКО , уявіть ,що це ваш " друг", представте його класу , розповідаючи про нього....
2.КРОК: ЯК ВИРОЗУМІЄТЕ СЛОВА Я.КОРЧАКА " Тільки нерозумні люди хочуть , щоб усі були однакові . Розумні раді з того , що є день і ніч, зима і літо. молоді і старі.різнобарвні квіти та різного кольору очі, що є дівчатка і хлопчики".ЧИ ПОГОДЖУЄТЕСЬ ВИ З НИМИ !ВАШЕ БАЧЕННЯ????
3 КРОК : ПЛАКАТ в м.КЕЛЬН( Німеччина)
ТВІЙ ХРИСТОС - ЄВРЕЙ
ТВОЄ АВТО - ЯПОНСЬКЕ
ТВОЯ ПІЦА - ІТАЛІЙСЬКА
ТВОЯ ДЕМОКРАТІЯ - ГРЕЦЬКА
ТВОЯ КАВА - БРАЗИЛЬСКА
ТВОЯ ВІДПУСТКА В ТУРЕЧЧИНІ
ТВОЯ ЛІЧБА - АРАБСЬКА
ТВІЙ АЛФАВІТ - ЛАТИНСЬКИЙ
ТАК ХТО ТУТ ІНОЗЕМЕЦЬ, ТВІЙ СУСІД ЧИ ТИ САМ???????
??? кому адресований плакат.
???чому він появився
???до чого він закликає
?? чи могли б ви його доповнити, якби йшлося про вас
4 КРОК
складіть 4-5 правил, обовязкових для групи людей, з урахуванням різноманітності та ресурс власного розвитку.
5 КРОК. ВАШІ ВРАЖЕННЯ ВІД ЗАНЯТТЯ.
.
ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ.
27.10 2021 ПОНЕДІЛОК
перегляньте :https://www.youtube.com/watch?v=wGm1sj71OHo
УРОК НА ТЕМУ
" ПОРУШЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ.
ЯК ЗРОЗУМІТИ , ЩО ТВОЇ ПРАВА ПОРУШУЮТЬСЯ ????
НАЦІОНАЛЬНІ ТА МІЖНАРОДНІ МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ ЛЮДИНИ"
!!!! ПРАВА ЛЮДИНИ СТОСУЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ВІДНОСИН МІЖ ДЕРЖАВОЮ ( ВЛАДОЮ) ТА ГРОМАДЯНИНОМ .
ЛИШЕ ДЕРЖАВА( ЇЇ ПРЕДСТАВНИК ) МОЖЕ ПОРУШИТИ ПРАВА ЛЮДИНИ.ЦЬОГО НЕ МОЖЕ ЗРОБИТИ ЇНШИЙ ГРОМАДЯНИН !!!
1. виконайте завдання на стор. 59 підручника., перевірте свої відповіді.
2. наведііть приклади з власного досвіду про порушення прав ваших ( прав громадянина)
ЮРИДИЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАХИСТУ ПРАВ ЛЮДИНИ-
це можливості здійснити певних дій щодо захисту прав і свобод
( захист свого життя, здоров,я, проведення зборів, мітингів, письмові звернення, захист в суді та міжнародних органах)
https://www.youtube.com/watch?v=r7qmQ1tCTe8 механізм захисту прав дюдини
НАЦІОНАЛЬНІ ОРГАНИ , ЯКІ ЗАХИЩАЮТЬ ПРАВА ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ЦЕНТРАЛЬНІ ТА МІСЦЕВІ ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
ПРОКУРАТУРА
СУДИ
ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПРОФСПІЛКИ. ПАРТІЇ
ЗАВДАННЯ : ВИПИШІТЬ МІЖНАРОДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЩО ВІДІГРАЮТЬ ВАЖЛИВУ РОЛЬ В ЗАХИСТІ ПРАВ ЛЮДИНИ
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО ПРО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СУД ІЗ ПРАВ ЛЮДИНИ
https://www.youtube.com/watch?v=VHL_sgXVHiE
https://www.youtube.com/watch?v=dKAridvoyA4 процедура захисту прав людини в Європейському суді з прав людини
ТЕМА УРОКУ :.ЛЮДСЬКА ГІДНІСТЬ І ПРАВА ЛЮДИНИ.
2.ЕВОЛЮЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ.
https://www.youtube.com/watch?v=9PeyP3KaAQA
https://www.youtube.com/watch?v=EP61D6zaIUk
3.КЛАСИФІКАЦІЯ ПРАВ ЛЮДИНИ. МАЙБУТНЄ ПРАВ ЛЮДИНИ.
ЗАВДАННЯ : ВИПИСАТИ ВИДИ ПРАВ ЛЮДИНИ ТА ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ
https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4 ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО , КЛАСИФІКУЙТЕ ЇХ
ПРИГОТУЙТЕ ПРИКЛАДИ ПРАВ ЛЮДИНИ ЗГІДНО КЛАСИФІКАЦІЇ
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ : ЯК ПОБУДУВАТИ ЄФЕКТИВНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ В ШКОЛІ
ТЕМА : ПРАВА ДИТИНИ
" НЕМАЄ ДІТЕЙ- Є ЛЮДИ!" як ви розумієте ці слова???
Чому права дитини виділені в окрему категорію????
працюємо над Женевською декларацією прав дитини(1924), Декларація прав дитини(1959)
та Конвенцією про права дитини(1989.20.11)
перегляньте:
https://www.youtube.com/watch?v=ewwyvNYj5Vk Конвенція про права дитини
опрацюйте параграф № 12 стор 52-57
ДАЙТЕ відповідь на запитання : чи порушуються права дітей в Україні ( навести приклади)
ТЕМА : НАЦІОНАЛЬНІ ТА МІЖНАРОДНІ МЕХАНІХМИ ЗАХИСТУ ПРАВ ЛЮДИНИ.
https://www.youtube.com/watch?v=r7qmQ1tCTe8 ВІДЕОУРОК
https://www.youtube.com/watch?v=62J8UQlHL8M ПРО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СУД З ПРАВ ЛЮДИНИ
ІІ СЕМЕСТР
КВІТЕНЬ - ТРАВЕНЬ
РОЗДІЛ 7
УКРАЇНА. СВІТ. ЄВРОПА
ТЕМА УРОКУ:
МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
МІЖНАРОДНЕ ПРАВО
ТЕМИ ДЛЯ ПОВІДОМЛЕНЬ :
( усна розповідь + 4-5 слайдів презентації = кожному учневі готувати по 2 повідомлення , параграфи 49, 50 опрацювати перед підготовкою повідомлення )
1.Міжнародне право та його особливості
2.Основні принципи міжнародного права
3. Міжнародне гуманітарне право.
Головні суб,єкти міжнародного права.
Принципи міжнародного гуманіатного права
4. Створення та основні принципи діяльності ООН.
5.Міжнародна організація праці ( МОП), діяльність
6.ЮНЕСКО, мета , зміст діяльності
7. МАГАТЕ , мета , зміст діяльності
8.ЮНІСЕФ, мета , зміст діяльності
9.ВООЗ , мета , зміст діяльності
10 .Рада Європи, участь України в Раді Європиhttps://www.youtube.com/watch?v=NwSPiceZcNo
11.Міжнародний Комітет Червоного Хреста, коротка історія створення та його діяльності
Відео:https://www.youtube.com/watch?v=z7Kdvc9YHBY міжнародне гуманітарне право
https://www.youtube.com/watch?v=sXfgswioDa0
http://youtube.com/watch?v=LzoQbSFbdzgвідеоурок
ТЕМА УРОКУ :
МІГРАЦІЯ.
ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА СУСІДСТВА.
СХІДНЕ ПАРТНЕРСТВО.
* Працюємо по параграфу № 48.
* перегляньте відео :
ТЕМА УРОКУ :
ІНТЕГРАЦІЯ І ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ЕКОНОМІКУ , КУЛЬТУРУ , ДОВКІЛЛЯ , ЛЮДИНУ
ЯК ГОТУВАТИСЬ ДО УРОКУ :
1.ОПРАЦЮЙТЕ ПАРАГРАФ № 47 СТО 213-216
2.ПЕРЕГЛЯНЬТЕ : ВІДЕОУРОК =https://www.youtube.com/watch?v=0N8mTr1x8RQ&t=331s
https://www.youtube.com/watch?v=_T1RgAx5J-U&t=97s= ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА СУСПІЛЬСТВО
https://www.youtube.com/watch?v=HM7HOXHxX8M ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ
https://www.youtube.com/watch?v=MbqbRnkKSLg
https://www.youtube.com/watch?v=fQlwMaQ9j1Y- ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА
https://www.youtube.com/watch?v=M_Z2SVBHME4= ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ
https://www.youtube.com/watch?v=z7Kdvc9YHBY= МІЖНАРОДНЕ ГУМАНІТАРНЕ ПРАВО
3.ПІДГОТУЙТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ЗАПРОПОНОВАНІ ТЕМИ :
* ЩО ТАКЕ ГЛОБАЛІЗАЦІЯ , ОЗНАКИ СУЧАСНОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
* ПОЗИТИВНІ НАСЛІДКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
* НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
* ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА КУЛЬТУРУ , ОСВІТУ
* ХТО ТАКІ АНТИГЛОБАЛІСТИ???
СІЧЕНЬ
02.02. 2021
ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ ПО ТЕМІ
" ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ"
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ :
ТЕМА :" УЧАСТЬ ШКІЛЬНОЇ МОЛОДІ У ПРИЙНЯТТІ РІШЕНЬ В ШКІЛЬНІЙ ГРОМАДІ, МІСЦЕВІЙ ГРОМАДІ "( потрібно написати свої роздуми та пропозиції, бачення з приводу цього питання, які є форми участі молоді в суспільному житті , можете поєднати з твором есе , яке я запропонувала до уроку узагальнення )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
03.02.2021 р.
Узагальнення по темі " ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ"
1. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ЗАВДАННЯ НА СТОР 129.
2.ПРАЦЮЄМО НАД ПИТАННЯМИ " ТВОРЧО ЗАСТОСУЙТЕ "
= ЗАВДАННЯ 9 = ТВІР ЕСЕ НА ТЕМУ " МОЯ ГРОМАДЯНСЬКА ПОЗИЦІЯ"= ЗАВДАННЯ НА 12 БАЛІВ = ЗАВДАННЯ № 3 з цієї рубрики
!!!!!! завдання виконуються в письмовій формі в робочих зошитах, здати під час очного навчання!!! У вас до здачі має бути письмово виконано 3 роботи !!!( За 27.01, 02.02, 03.02 )! Дякую ! Успіхів!!!
27.01.2021.р.
ТЕМА УРОКУ : ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ .
СТВОРЮЄМО ШКІЛЬНІ ПРАВИЛА РАЗОМ ( доповнення та зміни до шкільного статуту )
26.01 2021 р = Працюємо самостійно , вам допоможе відеоурок +підручник
ТЕМА УРОКУ : ДИТЯЧІ ТА МОЛОДІЖНІ ОБЄДНАННЯ
https://www.youtube.com/watch?v=Btjr2BVrOSY ВІДЕОУРОК ПО ТЕМІ +++++
опрацьовуємо параграф № 28 .стор 126-128 , словникова робота
!!!!! ПОДУМАЙТЕ і спробуйте визначити одну ключову проблему школи вашої чи шкіл міста , яка потребує вирішення і може стати провідною ідеєю для створення молодіжної громадської організації ( пропозиції запишіть ) чи реалізації соціального проекту
ТЕМА УРОКУ : ШКІЛЬНА ГРОМАДА.ШКІЛЬНЕ САМОВРЯДУВАННЯ
1.опрацьовуємо параграф 27 стор 122-125
2.переглядаємо :
цікаві відео про роботу шкільного самоврядування
1.https://www.youtube.com/watch?v=v8VFMbzdwz8 = шкільна демократія
2.https://www.youtube.com/watch?v=0MQcIh7LGOo = демократична школа
3.https://www.youtube.com/watch?v=W5xGlcLaWaQ учнівське ТВ
!!!!!!https://www.youtube.com/watch?v=tlRpxxzSr34 відеоурок по темі
3. дослідження на стор 125 = в зошиті опис завдання = на оцінювання
4. Які б правила для учасникі освітнього процесу( учнів, вчителів, батьків ) ви б запропонували для поліпшення організації дистанійної чи змішаної освіти в школі????
завдання письмово.
Дякую !!!!
19.01 2021
ТЕМА УРОКУ :РОЛЬ ГРОМАДИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, СУСПІЛЬСТВА , ДЕРЖАВИ
ОПРАЦЬОВУЄМО :
1. ПАРАГРАФ 24 стор 113-116 ,
№ 25 стор115-116 = https://www.youtube.com/watch?v=Db_bqBHudOc
2. ++++Перегляньте https://www.youtube.com/watch?v=jUdWPAELGyQ відеурок по 24 параграфу
3. Підготуйте короткі повідомлення про діяльність ОТГ на території Гайсинщини( Краснопільська , Кунківська , Гайсинська ОТГ)
Покрокова інстукція до параграфів :
1. стор 112 прочитайте приказки про громаду і зробіть висновки про значення громади в житті людини
2поясніть - громада = " мала батьківщина ".
3. ГРОМАДА - це обєднання людей , які проживають в одній місцевості , мають спільні інтереси та завдання.
4. Територіальна громада -?????особливості
5.місцеве самоврядування .Які органи відносимо до місцевого самоврядування ?????
6. Характерні риси місцевого самоврядування (стор 113)
7.Роль громади та її вплив на людину , громадянина
13.01 2021
ТЕМА УРОКУ :
УМОВИ ТА ФОРМИ АКТИВНОЇ ГОМАДЯНСЬКОЇ УЧАСТІ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА
РОЛЬ ГРОМАДЯН У СТАНОВЛЕННІ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
ПРАЦЮЄМО ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПАРАГРАФА № 26.СТОР.117-121
підготуйте повідомлення на 2-3 хв. про меценатство, волонтерство, благодійні фонди
https://www.youtube.com/watch?v=WvQ0SZOPgHc ВІДЕОУРОК ПО ТЕМІ
готуючись до уроку :
1. проаналізуйте дані національного опитування - стор.117 = про що свідчать наведені факти ???
2.опрацюйте параграф № 26.
3.РОЛЬ ГРОМАДЯНИНА В ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА.
Участь в житті суспільства - це , насамперед , соціальна активність , яка забезпечує життєздатність суспільства , сприяє розвитку його потенціалу.
проаналізуйте діяльність людей протягом життя ( сім,я ,садок , школа)
форми громадянської активності :
* регулярна участь у виборах
* активна участь в громадських організаціях
*активна участь в розвязанні соціально значущих проблем
*контакти з представниками місцевих органів влади щодо вирішенні проблем
*меценеатство та грошова підтримка громадських та благодійних організацій
Активна громадянська позиція - усвідомлено обрана людиною життєва позиція , що базується на громадянських цінностях і спрямована на ідеали демократичного суспільства.
Культура громадянськості- ставлення людини до влади , критичні вимоги до влади, сприйняття влади не як предмету боротьби й завоювання, а як обєкту впливу з приводу захисту інтересів та прав громадян
Форми впливу на державу:
* індивідуальні та колективні звернення до місцевих органів влади
*публічна акція недовіра місцевим органам влади
*форми протесту= мітинги, демонстрації, страйки, бойкоти,
* Померанчева революція , революція гідності.
*меценатсво
* діяльність благодійних фондів
* волонтерство
0
Я готую першу тему. Що таке глобалізація. Ознаки сучасної глобалізації.
ВідповістиВидалити